Tervetuloa

Ajankohtaista

Nakkilan Paterien C-tytöt pelasivat lauantaina 12.12. Nakkilan Liikuntakeskuksessa järjestetyssä lounaisen Super-sarjan C-tyttöjen turnauksessa. Paterit oli ennen turnausta ollut voittamaton – kuudesta aikaisemmasta pelistä se oli voittanut kaikki 2–0. Joukkue jatkoi samaa linjaa myös Nakkilassa voittamalla VaLePa:n ja KaLe:n suoraan kahdessa erässä.
Patereiden kolmossarjassa pelaavat miehet voittivat Vammalan Lentopallon kakkosjoukkueen selvin eräluvuin 3-1. Miesten joukkue jatkaa ylemmässä jatkosarjassa.
Nakkilan Patereiden 2- sarjassa pelaavat naiset olivat kovan vastuksen edessä viime viikonloppuna. Lauantaina Loimaalla pelattu peli Loimaan Jankkoa vastaan päättyi vierasjoukkueen 3-1 voittoon. Sunnuntain kotipeli Ylöjärven Ryhdin kolmosta vastaan oli kotijoukkueen juhlaa eräluvuin 3-1.
Nakkilan Paterien D-tytöt osallistuivat lauantaina 12.12. Nakkilan Liikuntakeskuksessa pelattuun lounaisen Tiikeri-sarjan lentopalloturnaukseen. Joukkue pelasi turnauksessa kaksi peliä jotka molemmat päättyivät Paterien 2 - 0 voittoon.
D-pojilla oli viikonloppuna kotiturnaus, jonka tulokset ja tunnelmat joukkeen sivuilla.
Ensimmäinen lentopallokauden F- ikäisten tyttöjen junnuturnaus käytiin Itsenäisyyspäivänä Nakkilassa.
Paterien naisten 2- sarjan joukkue oli ottaa yllätysvoiton lohkon ykkösestä Team Narvista. Sunnuntaina pelatussa pelissä oli todellista jännitystä, koska Narvi Pallon joukkue on pelannut lohkossaan puhdasta peliä. Ottelu päättyi Tean Narvin voittoon 2 - 3.
Miesten joukkue aiheutti kannattajilleen ylimääräisiä sydämentykytyksiä lauantaina. Joukkue taisteli niukan kotivoiton vastustajastaan Kiikoisten Kirmasta eräluvuilla 3-2.
JOHTOKUNTA (25.11.2009)
Nakkilan Paterit ry valitsi syyskokouksessa johtokunnan vuodelle 2010. Seuran puheenjohtajana jatkaa Jussi Aikala. Erovuoroisista jäsenistä valittiin uudelleen Arto Kuusisto, Markku Pohjonen, ja Petri Vilponen. Uutena jäsenenä johtokunnassa aloittaa Timo Hakala.
JOULUJUHLA (23.11.2009)
Paterien perinteinen Joulujuhla vietetään maanantaina 14.12.2009 klo 18.30 Liikuntahallilla. Ohjelmasta vastaavat C-tytöt.
RSS ATOM