Tervetuloa

Ajankohtaista

Paterien miehet aloittivat pelinsä voitokkaasti 4.10.2009 pelatussa ottelussa Team Narvia vastaan. Peli päättyi Paterien voittoon 3 - 1.
NUORTEN SARJAT (28.9.2009)
Nuorten sarjojen otteluohjelmat ovat valmistuneet. Otteluohjelmat ovat Lentopalloliiton tulospalvelussa Lounaisen alueen kohdalla. Otteluohjelmiin on linkit joukkueiden sivuilla.
Ohessa linkki LiikU:n verkkolehden artikkeliin "seurojen sankareista"!
Pallottelijoiden harjoitukset alkavat keskiviikkona 2.9.2009 klo 18.00. Harjoitusaika on keskiviikkoisin klo 18.00 -18.45 Ala-asteella. Imoittautumiset ensimmäisellä kerralla.
Pelaajille jaettavan syksyn 2009 tiedotteen löydät juniorien sivuilta.
Naisten 2-sarjan ja Miesten 3-sarjan otteluohjelmat löytyvät lentopalloliiton tulospalvelusta. Linkin tulospalveluun löydät joukkueiden omilta sivuilta.
Kauden 2009- 2010 lentopalloharjoitukset alkavat. Pelaajien ilmoittautumisia Nakkilan Paterit ry:n juniorijoukkueisiin otetaan vastaan Liikuntahallilla maanantaina 17.8. klo. 18:00. Tervetuloa uudet ja vanhat pelaajat.
Pauliina Vilponen on valittu Suomen Lentopalloliitto ry:n kauden 2008- 2009 naisjunioriksi. Valinta julkistettiin Lentopalloliiton gaalajuhlassa Tampereella. Onnittelemme myös Olli-Pekka Kuusistoa hyvin tehdystä valmennustyöstä. Pauliina siirtyy ensi kaudeksi Euran Raiku:n riveihin. Nakkilan Paterit toivottaa Pauliinalle hyvää tulevaa kautta!
Paterit järjestää jäsenilleen pelimatkan Tampereelle Maailmanliigan peliin Suomi - Venezuela lauantaina 27.6.2009. Sitovat ilmoittautuminset 7.6.2009 mennessä.
LÄMMITTELYASUT (29.4.2009)
Paterit ovat hankkineet lämmittelyasuja varustettuna seuran nimellä. Niitä voi hankkia elokuussa. Tarkemmat tiedot linkissä.
RSS ATOM