Tervetuloa

Naisten sarja on tältä kaudelta loppunut. Paterit olivat lohkonsa kahdeksansia.
C-poikien supersarjan turnaus pelataan sunnuntaina 25.1.2009 alkaen klo 9.30 liikuntahallilla. E-poikien turnaus on C-poikien turnauksen jälkeen iltapäivällä.
POWER CUP (19.1.2009)
Nuorten lentopallotapahtuma Sunny Power Cup pelataan tänä vuonna Oulussa. Turnaus on maailman suurin lentopallon nuorisotapahtuma. Turnaus on 4 päivää kestävä tapahtuma to – su 4-7.6.2009. Paterit lähtevät mukaan mahdollisimman monella joukkueella. Ensimmäinen Power-info jaetaan viikolla 4. Jaetun infon löydät myös Power Cup 2009 sivuilta.
Paterien Naisten 2-sarja peli Liikuntahallilla perjantaina 23.1.2009 klo 18.00 Paterit - EuRa
Kevään otteluohjelmat ovat valmistuneet. Joukkueiden otteluohjelmat löytyvät Lentopalloliiton uudistuneesta tulospalvelusta. Joukkueiden sivuilla on myös linkki suoraan joukkueen tulospalvelun sivulle.
Tervetuloa Nakkilan Paterien perinteiseen koko perheen joulujuhlaan liikuntahallille keskiviikkona 17.12.2008 klo 18.30. Paterien D- ja E-tytöt ovat valmistelleet ohjelman ja juhlassa saatetaan nähdä joulupukki. Kahvi- ja mehutarjoulu. TERVETULOA!
Nakkilan Paterit Ry on valinnut uudet vastuuhenkilöt yhdistyksen syyskokouksessa. 1.1.2009 alkaen seuran uudeksi puheenjohtajaksi valittiin Jussi Aikala, varapuheenjohtajaksi Markku Pohjonen ja sihteeriksi Petri Vilponen. He kuuluvat myös seuran johtokuntaan. Seuran edellinen pitkäaikainen puheenjohtaja Arto Kuusisto, ja sihteeri Sari Korte jatkavat edelleen seuran johtokunnan jäseninä. Muut johtokunnan jäsenet ovat: Sinikka Rahkola, Ilkka Kulmala, Harri Kuula ja uutena jäsenenä Juha Reponen. Tilintarkastajina jatkavat Ari Kuula ja Riitta Laakkonen.
Paterien naisjoukkue kärsi 0 - 3 tappion Vampulan Urheilijoita vastaan sunnuntaina käydyssä Liikuntahallin juhlaottelussa.
Nakkilan Paterien naisten 2-sarja joukkue pelaa sunnuntaina 7.12.2008 klo 19.00 Nakkilan Liikuntahallin 25-v. juhlaottelun Paterit - Vampuln Urheilijat. Otteluisäntä Nakkilan Liikuntatoimi tarjoaa kahvit klo 18.00 alkaen. Liikuntatoimi palkitseen myös joukkueista parhaat pelaajat.
RSS ATOM