Ilmoittautumistilaisuudessa jaettu tiedote

16.8.2010

TIEDOTE PELAAJILLE JA VANHEMMILLE

Tervetuloa mukaan Nakkilan Paterien toimintaan kaudelle 2010– 2011 ! Tässä tiedotteessa on tietoa toiminnasta sekä pelaajien lentopallokoulu- ja lisenssimaksuista.

Harjoitusvuorot kaudella 2009 – 2010

Harjoitusvuoroista tiedotetaan erikseen ja ne tulevat löytymään myös nettisivuiltamme: www.nakkilanpaterit.sporttisaitti.com

Lentopallokoulumaksu

Lentopallokoulumaksu on tällä kaudella 50,00 €, sisältäen harjoitukset 2 – 3 kertaa viikossa. Lisäksi se sisältää seuran jäsenmaksun (lapset 5,00 €), pelipaidan lainaksi.

Pelaajalisenssit

Pelaajalisenssin suorittaminen vaaditaan jokaiselta, joka osallistuu harjoituksiin. Lisenssi sisältää oikeuden osallistua Suomen Lentopalloliiton järjestämiin sarjaotteluihin, sekä lisäksi se sisältää vakuutuksen harjoitusten ja pelien ajalla.

Nuorten pelaajien maksu määräytyy syntymävuoden, ei pelattavan sarjatason mukaan.  Huom! A-nuoret lunastavat pelaamansa sarjatason mukaisen lisenssin.

Maksut

Lentopallokoulumaksu, lisenssi- ja vakuuutusmaksu kerätään maanantaina 6.9. ja keskiviikkona 8.9 harjoitusten yhteydessä.

Pallottelijat

Pallottelijat maksavat ainoastaan lentopallokoulumaksun puolikkaan 25€

MAKSU SUORITETAAN KÄTEISENÄ!

lisenssi     vakuutus    lentop.-       Yht.                                                                                                 osuus        koulum.

Naisten 2-sarja A2-lisenssi

lisenssi(naiset vak.vapaaehtoinen)    80 €          140 €         50 €          270€

Miesten 3-sarja A3-lisenssi

lisenssi(miehet vak.vapaaehtoinen)   54 €          95 €         50 €          199€

Nuorten lisenssi

B-nuoret (1994-1995)                            49 €          75 €          50 €          174 €

Nuorten lisenssi

C-nuoret(1996-1997)                             49 €          40 €          50 €          139 €

Minilisenssi

D ja E-nuoret(1998-2001)                     37 €          16 €           50 €          103 €

F-lisenssi    (2002 ja myöh.s)              17  €          14 €           50 €           81 €

Uusien pelaajien lisenssiä varten tarvitaan henkilötiedot (henkilötunnus täydellisenä vakuutusta varten). Liitteenä henkilökortti. Täytä se huolellisesti ja palauta ensimmäisissä harjoituksissa valmentajalle!

Jos lapsella on oma tapaturmavakuutus, joka kattaa harjoitukset sekä pelimatkat, voi maksaa vain lisenssimaksun. Vakuutuksen tulee kattaa myös kilpailutoiminta! Vakuutuksesta tulee pyytää omalta yhtiötä vakuutustodistus, joka toimitetaan seuralle maksamisen yhteydessä.

Tiedottaminen

Kauden aikana harjoitusten yhteydessä annetaan tarpeen mukaan tiedotteita pelaajien mukaan kotiin, joten huolehtikaa, että tiedotteet tulevat perille (pienemmiltä on varmaan hyvä kysellä, onko jaettu tiedotteita).

Paterien nettisivuilta löydät tietoa tapahtumista, turnauksista, tuloksista ja oman joukkueesi asioista.

Sivujen osoite on:

www.nakkilanpaterit.sporttisaitti.com