Tiedoite pelaajille ja vanhemmille

8.9.2015

Ohjeita lisenssimaksuista yms.

TIEDOTE PELAAJILLE JA VANHEMMILLE

Tervetuloa mukaan Nakkilan Paterien toimintaan kaudelle 2015-2016 ! Tässä tiedotteessa on tietoa toiminnasta sekä pelaajien lentopallokoulu- ja lisenssimaksuista.

Harjoitusvuorot kaudella 2015-2016

Tiedot seuran harjoitusvuoroista löytyvät seuran nettisivuilta: www.nakkilanpaterit.sporttisaitti.com

Lentopallokoulumaksu

Lentopallokoulumaksu on tällä kaudella 55.00 €, sisältäen harjoitukset 2 – 3 kertaa viikossa. Lisäksi se sisältää seuran jäsenmaksun (lapset 5,00 €).

Pelaajalisenssit

Pelaajalisenssin suorittaminen vaaditaan jokaiselta, joka osallistuu harjoituksiin. Lisenssi sisältää oikeuden osallistua Suomen Lentopalloliiton järjestämiin sarjaotteluihin, sekä lisäksi se sisältää vakuutuksen harjoitusten ja pelien ajalla.

Maksu määräytyy syntymävuoden mukaan.

lisenssin     vakuutus    lentop.-      Yht.

osuus         osuus         koulum.

Naisten 2-sajra A2-lisenssi

lisenssi(naiset vak.vapaaehtoinen)  109 €         155 €         55 €          319€

Nuorten pelaajien maksu määräytyy syntymävuoden, ei pelattavan sarjatason mukaan.
Huom! A-nuoret lunastavat pelaamansa sarjatason mukaisen lisenssin.
Pelattaessa A-nuorten SM-sarjaa, lunastetaan A3-lisenssi. Pelattaessa esim. 2-sarjaa, lunastetaan sarjatason vaatima A2-lisenssi. Nuorten lisensseissä vakuutuspakko säilyy ennallaan.

Nuorten lisenssi

B-nuoret (1999-2000)                  71 €           85 €          55 €          211 €

C-nuoret(2001-2002)                   69 €          50 €          55 €          174 €

Minilisenssi

D ja E-nuoret(2003-2006)            56€           19 €           55 €          130€

F-lisenssi (2007 ja myöh.s)            33 €          17 €           55 €          105€

Seuran johtokunta on päättänyt, että tämän kauden lisenssimaksun jokainen pelaaja hoitaa omatoimisesti lentopalloliiton sivujen verkko-ostopalvelun kautta. Jos lisenssimaksu on suorittamatta, pelaaja ei voi osallistua sarjapelien pelaamiseen. Lisenssin vakuutus kattaa myös harjoitukset vain siinä tapauksessa, että se on maksettu.

Jos nuorella on oma voimassaoleva vakuutus, joka kattaa lentopallon harjoittelu- ja/tai kilpailutilanteet, hänelle voidaan hankkia lentopalloliiton vakuutukseton lisenssi ja päivittää lisenssien verkko-ostossa suoraan tietokantaan oman vakuutuksen tiedot; vakuutusyhtiön nimi ja vakuutuksen numero. Vakuutuksesta tulee pyytää omalta yhtiötä vakuutustodistus. Lisätietoa lisenssimaksuista löytyy Lentopalloliiton sivuilta!

Tiedottaminen

Kauden aikana harjoitusten yhteydessä annetaan tarpeen mukaan tiedotteita pelaajien mukaan kotiin, joten huolehtikaa, että tiedotteet tulevat perille (pienemmiltä on varmaan hyvä kysellä, onko jaettu tiedotteita).

Paterien nettisivuilta löydät tietoa tapahtumista, turnauksista, tuloksista ja oman joukkueesi asioista.

Sivujen osoite on:

www.nakkilanpaterit.sporttisaitti.com

Terveisin  Johtokunta ja valmentajat

Lisätietoja: Jussi Aikala  (puh.joht)                  puh.  0500 -721 764

Petri Vilponen (sihteeri                 )                  puh.  050 - 333 3747

Liitteet